Sidor

söndag 31 oktober 2010

Återfunnen..

Senast jag satte min fot i en Flash-butik var nog för MINST 5 år sedan... Idag när jag var på stan för att byta min kofta från Lindex (stickningen hade gått upp) så sprang jag, som vanligt, förbi Flash... men något fångade min uppmärksamhet därinne och jag bestämde mig för att ta en närmare titt. Jisses vad mycket fina kläder de hade... får erkänna att både ett par coola byxor (de svarta med sammets detaljer nedan) och en tunika fick följa med hem. Den svarta stickade koftan med stor krage var också helt underbar, dock fanns den inte i min storlek... men man vet aldrig kanske den finns i en annan butik, i min storlek =)

Supersköna byxor med sammets detaljer

Den här koftan var verkligen sååå härlig, passar till allt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar