Sidor

fredag 22 oktober 2010

Som sagt...

Jag är mäkta imponerad av Zaras utbud... det kommer in nya plagg varje vecka och inte nog med att de är riktigt snygga utan också väldigt prisvärda. Man blir inte ruinerad liksom... =)
Här kommer ett axplock från deras site, ni kommer se mycket jackor och det är för att jag är ute efter en ny gosig jacka nu till vintern... vilken jacka tycker ni är snyggast?
Höga men sååå snygga (1149:-)

Hmm jag skulle nog valt ett par jeans till den här koftan istället (699:-)

Gillar den stora luvan, gosig att dra över huvudet en blåsig dag (1395:-)

Riktigt trevlig den här med (999:-)

Ja jag behöver ju verkligen inte en väska till men den här var riktigt snygg (549:-)

Till rätt tröja/klänning/tunika kan det här halsbandet vara riktigt coolt (299:-)

På den här jackan satt det också en stoor luva, I like... (999:-)

Snygga vardagsbyxor (399:-)

Gillar när linningen gick omlott... (499:-)

1 kommentar:

  1. Den svarta med stor luva röstar jag på...

    SvaraRadera