Sidor

måndag 29 november 2010

2011...

Jag har funderat.. och funderat... och det känns som om det är det enda jag gör... år ut och år in. Börjar faktiskt bli lite smått förbannad på mig själv att jag inte tar tag i mitt liv. Jag är så vansinnigt bekväm av mig, "en annan dag" har blivit ett dåligt mantra.
2011 vill jag kunna säga att jag påbörjat mina drömmars mål, måste bara komma på vad det är först =) En sak är säker, jag vill/måste få in lite passion i mitt liv, och då tänker jag inte på familjelivet utan jobbmässigt. Jag spenderar minst 8 timmar om dagen, 5 dagar i veckan på att jobb som inte ger mig någon motivation/passion/glädje alls... patetiskt... ja jag vet.
Hur gör ni för att komma framåt i livet, för att inte stå och stampa på samma ställe?
En sak är säker, 2011 ska bli mitt passionerade år !

1 kommentar:

  1. Mitt med :) 1 flaska vin och tjej-snack ska kanske ta oss en bit närmre insikt??? kram

    ps... avskyr dessa stavkontroller varje gång man kommenterar...kan det tas bort månne???? kram kram mia2

    SvaraRadera