Sidor

söndag 28 november 2010

När...

... är det ok att börja julpynta hemma???  Stjärnorna i fönstren är uppsatta OCH det lilla julpynt jag har är framställt. Ok, jag får erkänna att jag inte äger så mycket "pynt" men det jag har är nerplockat från vinden. Igår satt vi i soffan och beundrade vårt pyntade vardagsrum och jag lovade Sebbe att vi skulle ställa in en gran så fort de börjar sälja dem nere på torget.
Vi har inte haft en gran på nästan 6 år eftersom vi alltid är bortresta... men vad fasen... det är ju mysigt och det finns inget som slår den där känslan av grandoft, så i år ska den in och den kommer prydas med enbart vita saker... som nedan.

Kommer dessvärre inte ihåg var jag hittat den här bilden, men jag gillar trälådan som granen står i.

Bild lånad från Par Courrier, en helt underbar webbshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar