Sidor

lördag 20 november 2010

Till vardagsrummet...

Jag är ute efter ett skrivbord och en stol till detta... har nu hittat den perfekta kombinationen... håller tummarna för att den där efterlängtade lottvinsten slår in i kväll... då blir det shopping av kan jag lova =)

Har dessutom hittat en soffa till som kan vara en bra kandidat. Jag har funderat över de andra tre i tidigare inlägg och kommit fram till att det nog är den svängda som jag gillar bäst... men...den saknar riktiga armstöd, vilket innebär att det inte går att krypa upp i hörnet och mysa... ett stort minus. Detta finns ju på nedan soffa... men jag vet inte.. vad säger ni? Vilken soffa av de båda nedan skulle ni välja?

Detta skrivbord finns hos Vasahem

Den underbara klassikern Ghost

Soffa Djursholm från EM

Soffa Winston fån Furniturebox

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar