Sidor

söndag 23 januari 2011

Nedräkning...

Nu är det mindre än en vecka kvar. Vid den här tiden nästa söndag kommer vi sitta... förlåt jag menar halvligga smått kvidandes i soffan efter ett låååångt pass i backen =) Helt underbart.. Jag är både förväntansfull och lite smått livrädd inför vårt kommande event... HUR ska det gå??? Och då tänker jag både på mig själv och för Sebbes del. Men ingen idé att spekulera... vi får vänta och se helt enkelt.

Dagen har spenderats med detaljplanering och inköp av de sista "nödvändiga" sakerna... såsom vantar och en bra ryggsäck som både kamera, varm choklad, sittunderlägg, snacks och extravantar får plats i. 

När vi ändå var i sportbutiken passade jag samtidigt på att spana efter en skidjacka och byxor.. hittade sååå fina... men jackan kostade 3500:- och byxorna 1000:-... JÖSSES vilka priser =/ Jag får hålla tummarna för att fru fortuna ger oss lite tur framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar