Sidor

lördag 12 februari 2011

Sol...

Vilken dag, strålande solsken och 4 minus... helt underbart.
Jag har varit en sväng på stan, är så fasligt sugen på ett par röda byxor så planen var att komma hem med ett par sådana. Tror ni det fanns några? Näää, jag tror jag var inne i minst 5 butiker och alla sa att "röda byxor kommer vi snart få in"... jaja... med andra ord är jag förtidigt ute.

Tror ni jag kom hem tomhänt då? Näää, inte det heller... en ny grå tröja, ett vitt linne, ett par ljusa jeans och ett skärp fick följa med hem =)
Kvällen har spenderats med att prova olika kombinationer med redan existerande plagg... plus givetvis de nya. Jag borde definitivt göra detta oftare, glömmer bort vad jag har och köper nytt istället... inte bra i pengasynpunkt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar