Sidor

lördag 28 maj 2011

Trött...

Gårdagen blev väldigt konstig... efter middagen kröp jag upp i soffan och somnade som en stock. Vaknade vid 9-tiden av ett brak utanför fönstret... på gatan stod en brödbil med öppna dörrar... i hela backen upp låg brödbackar och limpor om var annat utspritt... fy så tråkigt. Som tur var kom det precis förbi ett gäng killar och tjejer som snabbt satte igång med att hjälpa brödbudet samla ihop allt.
Efter att ha kikat lite på spektaklet släpade jag min in på toan och borstade tänderna för att sedan släpa mig vidare in i sängen.

I morse klev jag upp vid 10... traskade ut i köket och fixade till två koppar kaffe... tillbaks till sängen där silverpilen väntade... efter en liten stund kom Sebbe in... japp han var tydligen väldigt trött och passade på att ta en lååång sovmorgon han med =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar