Sidor

torsdag 9 juni 2011

Jösses...

Tillbaka till civilisationen igen =)
Nu har vi påbörjat planeringen av vårt lilla sommarhus... om ni bara visste vad mycket det är man ska hålla reda på. Man behöver skicka papper hit och dit och det ska informeras till div myndigheter om allt möjligt. Eftersom vi ska bygga ut huset med en veranda och toalett... kommer det behövas bygglov... och det mina vänner är verkligen en hel vetenskap i sig ska ni veta. Nåväl... här gäller det att hålla huvudet kallt och fokusera på en del i taget... något som är lite svårt för min del som gärna vill ha allt klart på fem röda, som sagt detta blir en bra prövning för min del.

Jag lovade ju er lite bilder från insidan också, så här kommer detta =)
Kök

Köket med den gamla järnspisen

Köket igen...

Öppnaspisen i vardagsrummet

Vardagsrummet i en annan vinkel

Lilla rummet

Öppnaspisen i lilla rummet

1 kommentar:

  1. Vilket fint sätlle ni har skaffat er! Älskar köksinredningen, de blandade årtalen är charmiga tycker jag. Man ser hur köket utvecklats.

    Är det mycket som behövs göras? Kikar in igen och ser hur det går för er!

    Andrea

    SvaraRadera