Sidor

torsdag 25 augusti 2011

Ohhh...

Igår var det exakt 4 månader kvar tills julafton... underbart va =) Jag är verkligen helt överförtjust i julen och allt som hör denna till... maten, paketen, stämningen, sångerna och inte minst de underbara dofterna från gran, apelsin och knäck.
Redan nu är det stor skillnad ljusmässigt,  när jag kliver upp på morgonen är det fortfarande rätt mörkt ute och den del av kroppen som råkat hamna utanför täcket under natten är så där frusen och vill gärna att man ligger kvar en stund till för att tina upp i de mjuka varma lakanen.

På kvällen kryper jag upp i soffan med en stor filt om benen och en rykande kopp kaffe... alltså... jag gillar det verkligen och jag tror nog att det finns en liten skara där ute som är precis som jag  =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar