Sidor

lördag 3 september 2011

Inspiration no1...

Tjingeling på er igen. Jo jag har tänkt på en sak, i min pc har jag en mapp som heter inspiration... här finns det en ansenlig mängd bilder som alla på något sätt har fått mig att gå igång. Jag tänkte nu dela med mig av dessa genom att varje dag, tills mappen är tom, lägga upp en bild och klåttra ner mina tankar kring varför den inspirerar mig. De flesta bilder vet ja inte ens var jag hittat genom årens gång så om någon känner igen en bild eller om jag helt enkelt lånat utan att fråga om lov hoppas jag att ni inte tar illa upp utan snarare tar det som en komplimang att just er bild givit glädje och inspiration =)

Första bilden ut,vad säger ni om denna underbara trappa med inbyggd spis och avlastningsytor... här har man verkligen lyckats få till allt man kan önska sig vad gäller kontraster i material och form. Ju mer man tittar ju mer finesser finner man =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar