Sidor

torsdag 8 september 2011

Kul grej...

Hittade en kul lista när jag surfade runt inne hos Doktor Molly, den kan man inte låta bli att kopiera =)

Nämn något som gjorde dig glad i går: När Sebbe berättade om feten... jodå ni läste rätt... nog har ni väl hört talas om tandfeten... =)
Vad gjorde du kl 08 imorse: Skickade deltagarlistor till två hotell i Frankrike.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Stängde av tv:n efter att ha kikat på American Idol.
Det sista du sa högt: Varsegod min herre... (jag gav PG en kopp kaffe ;-)
Det senaste någon sa till dig: Så ska det låta... (PG:s svar när jag levererade kaffet =)
Vad har du druckit idag: Vatten, kaffe och mjölk.
Vad var det senaste du åt: Vattenmelon.
Vad var det senaste du köpte: En lunch...
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun.
Vad är det för väder hos dig nu: Tja det regnar inte i vart fall...
Godaste glassmaken: Allt som har choklad i sig.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej.
Drömmer du mardrömmar: Absolut, men nu var det ett tag sen.
Trivs du med ditt jobb: Japp.
Favoritklädsel: Kavaj, tunika, jeans och boots.
Favoritlåt just nu: Set fire to the rain med Adele.
Vad ser du om du tittar till höger: En stoor fåtölj.
Vad gör dig glad just nu: Att jag lever och har mina nära och kära omkring mig!
Vad ska du göra härnäst: Duscha och krypa i säng.
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött men glad och nöjd.
Favoritgodis: Definitivt choklad och lakrits.
Kläder just nu: Mysbyxor, linne, luvtröja och ett par goa fårskinnstofflor
Höstplaner: En massa kalas i september och försöka färdigställa utbyggnaden på torpet innan den första snön kommer.
Hur många kuddar sover du med: Två.
Spelar du något instrument: Nej, men jag skulle så gärna vilja spela gitarr, piano och munspel.
Morgon- eller nattmänniska: Morgonstund har guld i mun... ja ni fattar va =)
Vad är viktigast för dig: Att jag mår bra och har mina nära och kära omkring mig.
Är du kittlig: Ja.
Snarkar du: Näää, inte vad jag vet...=)
Stjärntecken: Vattuman.
Äckligaste insekten: Spindlar i alla dess former... =(
Längtar du mest efter just nu: Att krypa ner nyduschad i rena och fräscha lakan... underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar