Sidor

torsdag 22 september 2011

Sol, vind och vatten...

Idag har verkligen vädergudarna haft det extra roligt... vädret har varit allt annat än "stabilt" kan man säga. Först skiner solen och medan den gör det öser regnet ner och samtidigt blåser det nått enormt... ja ni fattar ju... hur kul får man ha det egentligen....
Hösten här i Göteborg brukar iof mest bestå av regniga dagar men nån måtta tycker jag nog att det får vara... =/

Nåväl, nog klagat på vädret... nu går vi över till någon annat. Jag har blivit bortglömd igen... alltså... Svenskaspel har glömt att ringa mig och gratta till vinsten av 135 miljoner... eller... kan det vara så att jag inte vann den här gången heller... näää.... typiskt. Jag som hade såna planer, här skulle köpas hus och en massa möbler att fylla mitt fina hus med och kläder... en massa fina kläder (Note to self: Huset måste ha en stooor walk in closet).
På tal om kläder så har flash fått in lite snygga outfittar som jag gärna skulle hänga i min stoora garderob. Vad sägs om nedan?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar