Sidor

måndag 31 oktober 2011

Lördag...

Hej på er godingar. Tänkte fortsätta berätta för er hur min helg sett ut =)

Ok, då kommer vi till lördag... denna dag började vi med att ta en tur till Möbelgrossen. Ett ställe som jag verkligen kan rekommendera, de säljer finfina möbler till grossistpriser.
Nåväl, vi har en väldigt liten hall och jag tänkte få tag på en hallmöbel som man kan använda som sittbänk men samtidigt med förvaring där man kan lägga lite smått och gott (halsdukar, vantar, mössor mm). Jag hittade en perfekt bänk som inhandlades och sen bar det av till IKEA där jag plockade upp korgar. Nu ska jag bara ha tag på en härlig dyna att lägga på sittdelen... och jag tror att jag hittat detta också... en eller rättare sagt två randiga dynor i svart och vitt från Tine K Home... finns att köpa hos Perlanliving.se till ett mycket bra pris. Vad tror ni? Kan det bli bra?
Kryssbänk från Möbelgrossen
Korg Bladis från IKEA.
Sittkudde från Tine K Home, finns hos Perlanliving.se.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar