Sidor

söndag 27 november 2011

1:a advent....

Japp, kan ni tänka er 1:a advent är här vilket innebär att det bara är ca en månad kvar till Julafton... ååå det är såå underbart. För er som inte befinner er i min omedelbara närhet får jag ju berätta att jag fullkomligt ÄLSKAR den här tiden =)

Och för er som missat det så är jag dessutom överförtjust i adventskalendrar och den här tiden fram till jul består av en massa såna på diverse bloggar... härligt va. Det innebär att ni kommer få en hel del länkningar härifrån till div bloggare som ordnat sådana till oss... =)

Den första adventskalendern som jag vill tipsa om är den hos everydaymolly med härliga Bina som startar lite i förskott. Här har ni nu chansen att vinna en Odd Molly kofta från CountryDreams, inte illa va.



Härliga koftan som kan bli din...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar