Sidor

måndag 7 november 2011

Färdmedel...

Måndagen avklarad, var otroligt trött i morse när klockan ringde... kändes inte som att min hjärna ville vakna alls om sanningen ska fram...
Men väl framme på jobbet och med en kopp kaffe från maskinen "from hell" började den långsamt återfå medvetandet... =)
Dagen gick väldigt fort, som den alltid gör när man har en massa möten inbokade... dock behöver jag kolla upp busstidtabellen tills imorgon eftersom de verkar ha ändra tiderna, igen. Det kom nämligen ingen buss så det fick blir att hoppa på första bästa transportmedel och sen "byta-sig" hem... började med buss sen spårvagn och sen buss igen... alltså tre byten vilket genererade det dubbla i transporttid.
Nåväl, nu ska jag inte klaga mer på våra kommunala transportmedel, de gör så gott de kan... morrrr.

Ikväll har vi ätit en supergod middag i form av kyckling med kokosmjölk och nudlar... mumma... receptet finns på ICA.

1 kommentar:

  1. Ser ljuvligt gott ut!
    Jag kom just på att jag missat att mäta tallrikhyllan och kollat priset.
    Återkommer under morgondagen när jag varit i butiken.
    Maria

    SvaraRadera