Sidor

lördag 19 november 2011

Idol...

Ok, jag får nog säga att Molly är en av de få som helt klart skulle kunna mäta sig med gänget i X factor... jösses vad säker hon är. Nu börjar det bli tufft  för de tävlande i Idol, bara de bästa är kvar och det kan nog gå precis hur som helst. Måste dock erkänna att jag föll för härliga Molly redan vid audition... =)

Idag mina kära vänner kom vår nya soffa, fåtöljen har dock hamnat lite på efterkälke så jag håller tummarna för att den kommer någon gång under nästa vecka. Tänkte lägga upp en bild på hela möblemanget men vill vänta med detta tills det är komplett så att säga... så ni får allt hålla er lite =)

Imorgon blir det troligen en tur till Tjolöholms-julmarknad. Jag hade också tänkt ta mig ann de svarta lådorna i hallen... de ska "pimpas" lite och få siffror på ena sidan och stjärnor på den andra...så man kan variera sig lite. Lovar att visa resultatet så fort det är klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar