Sidor

söndag 4 december 2011

Hej igen...

Mycket tråkigheter den här veckan, därav frånvaron på bloggen. Men som de säger, alla onda ting kommer om tre... och nu har vi betat av just tre så jag hoppas att det bara kan bli bättre från och med nu.
Veckan har mest bestått av grubblerier och planering så när väl helgen kom bestämde vi oss för att sluta deppa och axla det vi har framför oss... vi har ju trots allt varandra och huvudsaken är att vi mår bra. 

Nåväl, i lördags öste regnet ner och jag sprang på stan med en miljard (kändes det som) andra människor som också var på jakt efter den perfekta klappen. Jag fick tag på det mesta från listan jag klottrat ner, dock behöver jag spendera en dag till på stan för att komplementera lite.

Idag skulle min käre bror med flickvän kommit på besök men en envis hantverkare gjorde att eventet tyvärr fick ställas in. Dock dyker de upp nästa helg istället och då hoppas jag att vi ska ha granen på plats också =) Japp ni hörde rätt, nu ska den in. Vi kommer vara borta hela julen så det gäller att njuta så mycket som möjligt av den innan vi åker. När ställer ni in granen?

Ja just det, vi har ju pysslat lite idag också... vi har gjort några klassiska smällkarameller som ska få förgylla vår kommande gran =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar