Sidor

onsdag 25 januari 2012

Ännu en...

Idag är Sebbe hemma med feber och hosta. Jag hoppades verkligen att jag inte skulle smitta mina killar men nu har alltså en av dem trillat dit... håller tummarna för att det går snabbt över eftersom vi åker till Sälen på lördag. 

Nu ska jag sätta mig och göra en lista på grejer som vi måste ta med på vår resa... har jag berättat för er att jag ÄLSKAR listor... PG (min käre sambo) har börjat vänja sig nu vid alla listor jag lyckas frambringa men skrattar gott så fort jag kommer viftandes med en =) 
Men vad gör man när huvudet svämmar över av information och man bara måste komma ihåg saker... den dagen man kan sätta in en extra lagringsenhet i hjärnan kommer jag vara först i kön om att få det installerat... fast å andra sidan då kommer jag ju inte behöva alla fina block och pennor längre... och det är ju lite trist =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar