Sidor

fredag 6 januari 2012

Bio mm...

I dag har jag och Sebbe varit på bio... "Alvin och gänget 3" var filmen vi såg. Sebbe gillade den skarpt, för en vuxen... näää kanske inte så mycket =)

Efter biobesöket lyckades jag få min käre son att hänga med till tre butiker i utbyte mot att vi besökte en leksaksaffär OCH jag, vid senare tillfälle, skulle visa honom hur man blåser bubblor med tuggummi... fair deal.

I två av affärerna gjordes det superkap... alltså om man ska handla nån gång så är det ju nu... halva reapriset... jösses.
Ok, på Hemtex hittade jag en härlig glaskupa på fot där jag ska stoppa nått fint och en kudde med en fågel på... visar bilder så fort jag fått till det. Nästa stopp blev Stadium där jag fyndade tokjusta grejer till hela familjen... kan verkligen rekommendera er ett besök =)
Ska försöka ta lite bilder på kläderna... kanske jag tom lyckas få min skrot att agera modell.

Ikväll har vi också plockat ner det sista julpyntet och kastat ut granen... fy vad tomt det blev utan gran... men nu längtar jag faktiskt efter våren och allt liv... jag vet inte hur det är för er men när fåglarna kvittrar så där frenetiskt och solens första strålar letar sig fram över ansiktet ja då spritter och bubblar det så där härligt i hela kroppen på mig... ungefär som om man tagit en överdos av kolsyra... =)
Nu ska jag se till att plocka in lite vårlökar och mängder av tulpaner... älskar verkligen tulpaner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar