Sidor

söndag 29 januari 2012

En dag i backen...

Strax efter åtta klev vi upp och satte igång med morgonbestyren... klockan 10 stod vi i backen och spanade in alla människor. Minus 6 var tempen, ingen blåst alls, liite dimmigt dock men det gjorde inte oss så mycket eftersom vi började i de gröna backarna för att få både Sebbe och K på banan (första gången min brors sambo står på ett par skidor).
Sebbe fick snabbt in flytet och klagade snart över att han inte hade några stavar så han också kunde åka fortare... ja... det ska nog gå bra på skidskolan imorgon... jag är dock mest rädd för att han ska tycka det är tråkigt men vi får se.

 Vid lunchtid åkte vi bort till Gustavsbacken och käkade buffé... alltså man är ju tvungen att smaka på allt när det är buffé så när vi sen skulle gå därifrån kunde jag knappt få på mig pjäxorna igen... jag menar.. prova själva att böja er framåt och ta i när magen är proppfull... =)

Kl 1530 stängde liftarna till de backar som inte var upplysta, så då tog vi en tur till gallerian vid Sälentorget. Där finns också en skridskorink som vi lovat Sebbe att han ska få prova någon dag. 

Min store älskling...

Sebbe dricker... Festis... =)

Min bror och Miss K...


Vi hörs imorgon igen. Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar