Sidor

söndag 15 januari 2012

Erkänna...

Ok, det är knappt så jag vågar erkänna men för första gången på säkert 5 år så har jag besökt ett solarium. 
I hela 14 minuter sov jag gott (brukar alltid göra det) medans den artificiella solen värmde min frusna kropp.

Kommer jag göra om det... ja troligen. Jag är verkligen ingen soldyrkare på det sättet och under sommarmånaderna föredrar jag de dagar när tempen inte är allt för hög... men just nu törstar min kropp efter ljus och värme. Jag vet inte hur det är för er del men i och med att det inte varit någon riktig vinter, har det där efterlängtade ljuset aldrig infunnit sig och det sätter verkligen sina spår.

Snart bär det iväg till Sälen och jag längtar nått otroligt ska ni veta. Hoppas på mycket snö, sol och inte allt för många minus... då är jag nöjd... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar