Sidor

onsdag 25 januari 2012

Minusgrader...

Fyra minus har vi idag, kallt och gott... =)
Vet ni vad, jag skulle behöva lite råd från er... förra året köpte jag ett par varma skor från Skofabriken Stockholm (de ser ut som ett par klassiska curling-kängor)... efter bara en säsong har dessvärre dragkedjan på både höger och vänster sko lagt av så jag behöver införskaffa ett par nya.
Inne på Brandos har jag hittat ett par olika varianter av en sko som jag tycker ser väldigt skön ut men jag har aldrig hört talas om märket tidigare... Nome. Är det någon av er som känner till det?  Utseendet på skorna gillar jag men som sagt frågan är om de är så varma och goa som de ser ut att vara.



2 kommentarer:

  1. Aldrig hört talas om, men de ser vansinnigt sköna ut!

    SvaraRadera
  2. Åhhh ser ut att värma fossingarna gott:)) kram kram:)

    SvaraRadera