Sidor

lördag 28 januari 2012

Nu är vi framme...

Hej på er godingar, nu är vi framme... eller ja vi har ju varit framme ett tag men nu har vi kommit så långt att allt är uppackat, utrustningen är hämtad och vi har fått lite mat i magen... med andra ord... vi är redo för en lång dag i backen imorgon =)

Klockan ringde vid 0700 i morse och då pallrade vi oss upp och började packa bilen. Ett antal timmar senare rullade vi in i Lindvallen och letade upp vår stuga. Stugan är i två plan och så där lagom stor för 5 pers. Vi upptäckte att det fanns en bastu också, så den har vi nu invigt =) 

Efter att ha packat ur bilen var vi vrålhungriga och mat stod överst på "vill ha" listan. Vi tog först en sväng till Majkens restaurang... där var det fullbokat... då gick vi till Majkens "Take away"... där skulle det ta 45 minuter för dom att fixa en pizza (den där Majken måste tjäna multum här upp)... sista alternativet var Mc Donalds... där det var så gott som tomt på gäster... så gissa vad vi har ätit idag...

Nu är det dags för sängläge så vi ses/hörs i morgon igen mina fina.

Jag... inte lätt att ta självporträtt...

Mina underbara killar...

Min brors sambo...

Min lillebror... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar