Sidor

lördag 7 januari 2012

Vad händer...

Jag anser mig själv vara en mycket förnuftig och kontrollerad människa som istället för att följa trender och infall allt för mycket, väljer att gå min egen väg och på så sätt skapa trenderna själv... så har det varit... FRAM TILLS NU!!!
Alltså det tar emot att säga detta men efter att ha läst och sett bilder på en massa läckra Wallor hos de båda bedårande "någons fru" och "Too di boo" sitter jag nu här med fingret på beställningknappen och är sååå nära att klicka hem, minst, en egen "Ewa i Walla".

Jag kan med nästan 100% säkerhet redan nu säga att jag definitivt inte kommer passa i dessa ljuvliga bakelser eftersom min kropp (läs rumpa) inte riktigt gör sig i stora fluffiga kreationer... eller... ja det är just det där eller som spökar.
I mitt huvud ser jag nämligen mig själv komma i en sån där skapelse och jag ser så där "country girl-aktig" ut, ni vet med ett halmstrå lojt hängande i ena mungipan och en otroligt förförisk uppsyn - gahhh. 
Ja det är lika bra att erkänna, jag kommer inte kunna släppa tanken förrän jag provat =/

Denna ljuvliga skapelse tror jag måste testas...

2 kommentarer:

  1. Bara att gratulera. Nu är du snart Walla-besatt!

    SvaraRadera
  2. Någons fru: Jaaa och det är ditt "fel"... fast på ett bra sätt =)

    SvaraRadera