Sidor

lördag 17 mars 2012

Bio mm...

Idag har vi myst mest hela dagen. Patrik och Sebbe har kört med bilbanan och spelat Lego Starwars... och jag tog en liten sväng in till stan... 
Jag vet, borde verkligen hålla mig från stan men jag hade lovat Patrik att plocka upp nytt band till hans innebandyklubba... snäll som man är (hade ABSOLUT ingen dold agenda där =)

Väl inne smet jag in en snabbis till Milk and Honey... i fönstret stod nämligen de mest underbara boots jag sett... jag är KÄR. Det blev inget köp, just då... men jag kan lova er att dessa boots är det enda som finns i skallen på mig just nu. Jag tror jag MÅSTE ha dem... bara MÅSTE... (undrar om de har öppet imorgon?).

Ok, nått helt annat... bio. Just finns det tre filmer som jag bara måste se, nämligen "Hugo Cabre", "John Carter" och "Journey to the Mysterious Island"... som ni vet älskar jag äventyrsfilmer och under denna kategori faller just dessa tre in...
Vad gillar ni för filmer?




1 kommentar:

  1. Jag ska se Hugo ikväll:)) och vilka är bootsen? NYFIKEN:)) ha en härlig Helg:) kram..

    SvaraRadera