Sidor

lördag 3 mars 2012

Lite "ompig"...

I kväll ska jag ut och "parta" med tjejerna... vilket inte händer allt för ofta... och nu står jag här inför ett litet dilemma... vad sjutton ska jag ta på mig!!!!

Jag har hela garderoben full (eller rättare sagt garderoberna, pluralis här) med snygga business-aktiga kläder... men party-plagg... nja not so much. 
Och då kan man ju fråga sig vad definitionen på party-kläder är... jo för min del är det glittriga kanske liiite utmanande plagg som man inte har på sig varje dag... JAG HAR INGET SÅNT... vad jag vet... 
Ja det blir till att gräva djupt in i gömmorna, ni vet det där stället där allt som man "inte-använt-på-ett-tag-men-inte-vill-göra-sig-av-med" hamnar... om jag har tur kanske det ligger något glittrigt där som gärna vill komma ut på lite party... =)


Överblommade men ändå otroligt vackra... lite som jag faktiskt... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar