Sidor

fredag 9 mars 2012

Smycken...

Alltså det finns så mycket coola och för den delen konstiga smycken där ute i webbshopparna... Jag kikade in till SmartGirl.se och min sökning på halsband fick 721 träffar... med andra ord de har ett rätt stort utbud (vilket också får mig att fundera på om de har ett lager någonstans... eller näää det kan de väll ändå inte ha?!?!?

Nåväl, en designer som stack ut lite var Lotta Djossou's härliga smycken gjorda i mässing och silver... nedan är bara ett axplock av alla olika sorter som fanns att välja mellan... lite coola är de allt... jag skulle kunna tänka mig ringen eller armbandet med flugan på =) 

Ring i mässing med en blomfluga.

Armband i mässing med en fisk.

Ytterligare ett armband i silver med en fjäril.

Armband i mässing i form av en örn.

Örhängen i mässing... små nyckelpigor.


Sen finns det ju lite andra speciella varianter också, som tex den här kroppskedjan från Pilgrim... japp ni läste rätt... kroppskedja. Själv känner jag nog att en sån mest skulle vara i vägen... tänk vad mycket man skulle fasta i liksom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar