Sidor

lördag 14 april 2012

Lördagsmys...

Hej på er finingar, hoppas att ni haft en härlig lördag.

Sebbe har börjat vakna tidigt på morgonen så idag kom han in och väckte mig vid 0745, en sak som är positiv med detta är ju att man hinner med en hel del på en dag. Gäller att tänka positivt här =)

Efter frukost tog vi en tur till färgaffären för att kika på tapeter till köket i torpet. Efter det stannade vi till vid ICA och storhandlade inför kommande vecka och åkturen avslutades med ett besök vid Hi Fi klubben där sambon fick stilla sitt behov av ett nytt hemmabiosystem. Efter en hel del muttrande är nu det sistnämnda installerat, ska bli spännande att provköra lite senare.

Jag måste ju passa på att visa er mina fina byxor (Mos Mosh) och halsband (Syster P) också, så här ser det ut på lilla mig...

Eller nähä... det gick visst inte... blogger säger att jag använt upp allt mitt utrymme för lagring av bilder... så tills jag löst detta blir det inga bilder =( 
Har ni råkat ut för detta också?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar