Sidor

söndag 17 juni 2012

Avslöjande...

Har haft fullt upp i ett par dagar därför har bloggen blivit lite lidande... men hörni... nu ska jag avslöja vad det är jag pysslat med =)
Jo såhär är det, jag har tillsammans med en väninna startat en egen liten firma... vi ska inom kort lansera en webbshop där vi kommer sälja egentillverkade smycken... till att börja med...
Så veckan och helgen har gått åt till att mecka med siten, logos, produktbilder mm mm (mycket pappersexercis med att starta eget kan jag ju säga). 
Nu när allt är avslöjat lovar jag att hålla er uppdaterade lite mer om vad som händer =)
Nedan ser ni några teasers på vad som kommer finnas till försäljning.



2 kommentarer:

  1. Men Mia så spännande!;) Lova uppdatera oss när shopen är igång! Tack för alla dina fina kommmentarer hos mig ofta...livet är inte på banan än men jag hoppas det kommer så småningom.

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  2. Haha ja detta är verkligen så spännande ska du veta och det känns i hjärtat att jag/vi tagit ett steg i rätt riktning =)
    Livet är rätt spretigt ibland men en sak är säker hur många småvägar man än viker in på så kommer man alltid tillbaka till "leden" igen och alltid tar man med sig något gott från äventyret, även om man kanske inte ser det med en gång. Kram fina du.

    SvaraRadera