Sidor

fredag 1 juni 2012

Klagomål...

Den här veckan har varit lite "knökad" om man säger så, fullt upp på jobbet och hemma... därav dålig uppdatering. Har dessutom haft migränliknande huvudvärk sedan i söndags och inte sjutton hjälper det med piller heller, tror jag har knaprat i mig två paket med Panodil på ett par dagar. Nåväl, jag gick lite tidigare idag från jobbet och har legat här på soffan och småslumrat... får hoppas att det hjälper en aningens. 
Så, då var det färdigklagat för den här månaden =)

Nu till roligare saker, jag har fått klagomål... "var har alla klädtips på bloggen tagit vägen"... ja ni, jag kan bara skylla på att det kom ett torp i vägen... men så kan vi ju inte ha det =)
När det kommer till min klädstil och framförallt mina färgval är jag rätt konservativ... något som jag definitivt vill ändra på. En person som är helt fenomenal på detta är fina Mogi som är helt otrolig när det kommer till färg och kombinationer... här har jag mycket att lära =) 
Har återigen kikat in på Zaras site... de må vara usla på att ta hand om sina anställda men kläder och accessoarer det är de allt bra på.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar