Sidor

fredag 1 juni 2012

Plötsligt händer det...

I går hade Campadre en kampanj  där de sålde iPad för 3500:-. Vi har länge velat ha en iPad och tänkte att nu kanske det kunde vara läge... så... kl 0700 (då alla dagens kampanjer släpps) hoppade jag glad i hågen in la min beställning och skulle betala... näää.. då var det slutsålt.. jag lovar det tog mindre än 30 sekunder från det att den startade tills det var slutsåld. Får mig att spekulera om de bara hade typ en att sälja... Men men, det blev ingen iPad =(

På eftermiddagen när PG kom hem halade han upp tre trisslotter som han passade på att köpa på Pressbyrån när han ändå skulle ha frimärken, och dessa skrapade vi lite senare på kvällen. Tror ni vi vann något, tja på min lott fick vi tusen kronor och det bästa var att den lilla rutan längst ner visade x2 så 2000:- rikare vart vi helt plötsligt =)
Idag har vi gjort av med dessa och lite till på den här =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar