Sidor

måndag 9 juli 2012

På g...

Idag har verkligen varit dagen då mycket positivt hänt =)
Vi började morgonen med en joggingtur... kan säga att det var flera år sen jag tränade sist... vilket definitivt känts kroppsmässigt den senaste tiden. PG och jag hade bestämt oss för redan innan vi kom ner till Småland att vi varje vardagsmorgon skulle ställa klockan på 7 och då kliva upp och ta oss en jogging tur. Så i morse bar det av, tre kilometer på raken sprang vi... det gick inte superfort men för att vara första rundan på lääänge är jag ganska stolt över mina 25 minuters språngmarsch.

Efter det for vi bort till torpet och började med en storstädning... eller storstädning... vi sopade bort det värsta byggdammet så man kunde sitta på stolarna utan att få ett fint lager damm på sig. Vid 12-tiden kom snickaren bort och stommen påbörjades. Två av sidorna till bottenvåningen är nu uppe och under morgondagen hoppas vi att samtliga sidor inklusive andra våningen ska vara på plats. Jag lovar att uppdatera er då =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar