Sidor

söndag 19 augusti 2012

En tur i spåret...

Kommer ni ihåg tv-programmet "Sköna söndag"??? Jag satt som klistrad framför detta program och njöt för fulla muggar... där var ju en blandning av lite allt möjligt liksom... inredning, trädgård, mode och mat... jag saknar det verkligen =)
Nog ältat om det... nu ska vi ta en tur i spåret. PG har fått för sig att vi ska ta 5:an idag... jag är INTE peppad kan jag säga. Har ju haft svårt att få luft bara när vi tagit oss runt i 2,5:an. 
Tror dock jag har något som sitter i luftrören som spökar dock... är hes (inte jätte men lite) och det värker lite smått. Hoppas det ger med sig snart.
Igår när vi var inne på kalaset passade jag på att gå förbi Löplabbet sär jag plockade upp ett par nya springskor... det visade sig att jag fått någon form av inåtlutning vid knäna och därmed behöver skor som hjälper mig få bukt med detta. Killen som hjälpte mig (som också jobbar som pt) rekommenderade att jag skulle införskaffa en balansplatta för att stadga upp bålen ordentligt. 
Detta är ju skillnaden med att gå till ett proffsställe jämfört med att bara köpa ett par löpar skor i vilken affär som, här får man verkligen experthjälp... tack för det.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar