Sidor

måndag 13 augusti 2012

Pepp...

Vet ni vad jag gjort idag... jo jag har sprungit 2,5 km i Skatås... japp så ligger det till.
Helt och hållet min käre sambos förtjänst dock, när jag klev innanför dörren strax efter 17 stod han där och beordrade mig att ta på träningskläderna. Det duggade lite lätt och jag var hungrig så ni kan ju tänka er hur peppad jag var... men... när vi kom fram var det uppehåll och riktigt behagligt väder. Så, Sebbe cycklade och vi sprang efter, en lyckad kombination =)

Om ni visste vad inspirerad jag är nu efter semestern att hålla igång både styrkan och uthållighet som vi fått efter fyra veckors slit med torpet. När jag kom hem och drog på mig mina byxor gick det bra mycket lättare att stänga och jag kände (och såg) att något hade hänt med kroppen... en härlig känsla. 
Imorgon ska jag kliva direkt ur sängen när klockan ringer och fara till jobbet där vi har tillgång till ett fullt utrustat gym.. en helt prefekt förmån.

Så mina vänner, nu ska här hända grejer =)

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ååå vad roligt att ni hittat hit, vi saknar er också kan jag lova =) I kväll satt Sebbe och jag och kikade på bilder från vår resa till er. Vi får försöka ta oss ner till Polen snart igen. Kram på er.

      Radera
  2. Va duktiga ni är, så stolt över er :) Själv började jag en poledancing kurs igår, öm i hela kroppen idag, men så himla kul och bra träning. Rekommenderar det helt klar både för fitnes och för självförtroendet :) (lillasyster)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men du vad roligt, det skulle jag helt klart kunna tänka mig =) Kram finaste syster

      Radera
  3. Grymt bra! Jag har också lovat mig själv att träna mer frekvent nu efter semestern! Kämpa på! /Kicki Nienhardt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hallo där min sköna, klart du ska =) Det kanske tar emot ibland att kränga på sig löparskorna men fasen vad skönt det är efteråt. Ses snart, kram kram.

      Radera