Sidor

lördag 1 september 2012

Förändringarnas år...

I början på året bestämde jag och PG att detta skulle bli förändringarnas år.
Jag kan verkligen känna att denna devis finns med mig i allt jag gör... som ett litet mantra liksom. Under åren som gått har jag blivit mer och mer bekväm i allt jag gör och det där med att våga, satsa, ta lite risker har blivit så främmande. MEN som sagt, det här året har blivit nått annat än "det gamla vanliga" och det känns underbart på alla sätt =)

Det ska bli riktigt roligt att sätta sig ner vid slutet på året och summera alla nya "vanor" och händelser som släppts in i livet =)

Nog pratat om det, i morse gjorde jag för första gången en smoothie... jag vet... vi är liiite sena här hemma. Sebbe slurpade i sig sin i ett nafs, det bästa var att jag hade blandat i hans vitaminer (en illasmakande flytande vätska) och det märkte han inte ens. Det jag behöver nu är tips på lite olika kombinationer som man kan göra, så har ni tips tar jag mer än gärna emot dessa.

Nu ska jag rensa garderoben och försöka komma på lite fler kombinationer, blir lätt att jag använder samma gamla vanliga och det är ju synd när jag har två proppfulla garderober att välja från. 
Todels på er godingar.


2 kommentarer:

  1. Vi brukar använda Frozen Yogurt (som glass men mycket hälsosamma), frusna vilda bär (jordgubbar, blåbär, hallon och körsbär) tillsammans med en banan och apelsinjuice (utan tillsatser och socker), alternativt tropisk juice. Väldigt god på sommaren :) (lillasyster)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ohh kanon, det lät ju supergott =) Sitter och smuttar på en nu som innehåller päron, melon, keso och turkisk yoghurt... det glider ner lätt kan jag säga. Puss på dig syster yster.

      Radera