Sidor

lördag 15 september 2012

"Girls night out"...

Har ju glömt att berätta för er om gårdagens eskapader.
Jodå ser ni, jag var ute med finaste tjejerna och svängde de lurviga... eller ja de var ju rätt nyrakade då men ni fattar =)
Vi började kvällen med att vräka i oss en stor falafel-talrik, därefter begav vi oss till Ritz och efter lite gottigt vin och mycket skratt å tjöt bestämde vi oss för att det var dags för dans så vi drog därmed vidare till Lounge. Jag är väldigt sällan ute måste jag erkänna och Lounge har jag aldrig besökt tidigare men jag gillade verkligen allt med det stället... blandad ålder på folket, bra musik och härlig inredning... en mycket bra kombination. 
Det som var mindre bra var mitt val av klackar, jösses vad fin jag var men attans vad mina fötter värkte.
Men men, det var det värt =)

När det var dag att gå hem kände jag mig lika skärpt som mittenbilden till höger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar