Sidor

lördag 29 september 2012

Lördagkväll...

I fredags åkte jag ner till Båstad med min väninna och business kollega AM för lite nöje och jobb. 
Vi började fredagskvällen med en tur till Sands där vi satt och smuttade vin och pratade en massa. 
Lördagsmorgonen började med en promenad och sen begav vi oss iväg till ett kaffe där vi intog en härlig frukost. Efter det traskade vi oss ut på byn där det visade sig vara skördemarknad med en massa härliga närproducerade delikatesser.
Nu sitter jag här hemma helt utslagen och ska precis sätta på ett avsnitt av "Grimm"... alltså har ni inte upptäckt denna helt underbara serie än så måste jag verkligen rekommendera er att kika på den. Så klart när det är något jag gillar får ni räkna med äventyr, fantasy och mycket spänning =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar