Sidor

tisdag 20 november 2012

Jihoo...

Morn morn på er, hoppas ni vaknat på rätt sida... hmm undra varför man säger så, får 
nog googla det nån dag.
Själv har jag sovit som en stock, gjorde susen att spendera halva natten mellan sön-mån med att svära över tidningsbudet... som sagt det resulterade i en mer eller mindre död Mia. 

Nåväl nu till någon mer viktigt, jag har ett problem... eller rättare sagt två... det ena är nog mer lättlöst än det andra... jaja... ok... mitt första problem är mitt hår, det är så jädrans elektriskt och jag har inte den blekaste om hur jag ska få bukt med det... (ja hela jag är nog elektrisk känns det som, ger folk stötar både till höger och vänster). Mitt andra problem är nog av en lite mer svårfixad karaktär... jag är nämligen rätt övertygad om att aliens rövar bort mig på morgonen och sen "ställer" tillbaka mig igen i badrummet när de är klara... det bara måååste vara så för tiden bara försvinner på morgonen. Tidigare tog det 45 min för mig att bli klar (från det att jag klev ur sängen till det att jag hoppade in i bilen) men nu räcker inte en timme, alls... alltså jag kan inte förklara det på någon bättre sätt än "alien abduction"....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar