Sidor

lördag 10 november 2012

Stan mm...

Den här dagen började kanske inte riktigt som vi hade önskat... mitt i natten kom vår lille skrutt inrusande och sa att han mådde illa... gahhh tänkte jag... till saken hör att det just nu på jobbet går kräksjuka så min första tanke var att jag släpat med denna hem. 
Men det räckte med en tömning och sen sov han gott igen så troligen berodde det snarare på ett "för stort" intag av sötsaker än på någon form av kräksjuka =)
Simskolan ställdes dock in då förkylningen som bröt ut i för 1,5 vecka sen fortfarande sitter i. 

Och vad har då jag hittat på, jo efter frukost tog jag spårvagnen in till stan för att köpa en farsdagspresent från Sebbe till PG... får berätta imorgon vad det blev... om det nu skulle vara så att PG råkar surfa in hit ikväll =)
Jag "råkade" springa in på Lindex en sväng också, fasen vad mycket snyggt de har fått in nu. Jag kunde inte hålla mig utan en stickad tröja, en topp, ett par byxor och ett halsband krävde att få följa med mig hem för att stifta bekantskap med resen av min garderob =) Jag får visa er bilder lite senare då jag endast hittade bild på två av grejerna på Lindex-site.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar