Sidor

tisdag 18 december 2012

En ljuvlig dag...

Klockan 1130 idag körde vi, mina kollegor och jag, på färjan som sakta men säkert tog oss över till Hönö Klåva.
Vi började med ett besök på restaurang Tullhuset nere vid hamnen
där vi åt världens godaste fisksoppa... alltså den var verkligen helt ljuvlig och mäktig utan dess like. 
Efter detta bytte vi julklappar med varandra, ett återkommande event som vi gjort de senaste tre åren. 
Den här gången fick jag ett frågespel i kortleksformat, helt suveränt och det ska få följa med både till Småland och Lindvallen  =)

Alltså man skulle ju kunna tro att utbudet när det kommer till roliga affärer inte är så stort på ett ställe som detta... men ärligt talat... jag har aldrig sett ett så bra utbud av olika klädmärken, både kända och sådana jag aldrig hört talas om, på ett och samma ställe. Jag har spenderat åtskilliga timmar inne i "storstan" utan att hitta ett jota... här hittade jag huuur mycket fint som helst. En sak är säker, hit kommer jag absolut åka igen när garderoben ska förnyas/kompletteras.
Jag lovar att berätta mer om mitt nya favoritställe och vad som fick följa med mig hem därifrån.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar