Sidor

onsdag 19 december 2012

Ledig...

Nu var sista dagen innan julledigheten avklarad... måste säga att det var med skräckblandad förtjusning jag klev utanför dörren... jag skulle nog behövt en dag till att beta av det sista.
Men i morgon far vi... och jag hoppas att vi välkomnas av ett vitt landskap och strålande sol... perfekt fotoväder med andra ord.

Ok, jag lovade ju att berätta lite mer om butikerna på Hönö Klåva... har ni hört talas om Nantucket... det är en charmig butik precis nere vid hamnen som säljer en massa härliga kläder, skor och accessoarer. Till min stora lycka så hade de fått hem det ljuvliga armbandet från Endra som jag berättade om tidigare. Självklart hade de specialpris just nu så man fick en knapp på köpet och en sådan "bargin" kan man ju inte gå miste om, så det blev ett läderarmband med tre knappar i champagnefärgat. 
Älskar det verkligen =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar