Sidor

söndag 2 december 2012

Missöde...

Hoppas ni haft en härlig dag, hitintills... =)
Vi har fart runt till olika ställen och provianterat julklappar, skruv, borr och plåster. Vi ska hänga upp en tallrikshylla och tv på väggen i köket, sen är faktiskt allt fixat som ska fixas där på ett tag. Gott när man kan beta av rummen liksom. 
Tavlorna i vardagsrummet är också på plats efter lite om och men, tyckte det blev väldans bra med fler tavlor som fyller upp den annars rätt tomma väggen. 
Men det hände ett litet missöde när jag höll på som bäst med inramningen, jag råkade skära av mig ena fingertoppen, eller ja den hängde ju kvar om man säger så men det var inte på mycket =/
 PG är inte så förtjust i blod om man säger så jag försökte få ordning på det själv först men insåg att jag nog behövde lite hjälp... när stackarn kom ut i köket (som mer såg ut som ett slakthus än ett kök, ser ju alltid mycket värre ut än vad det är och i fingertopparna blöder man ju en hel del) höll han på att tuppa av med en gång. Haha inte lätt men med gemensamma krafter och en hel rulle papper runt fingret fick vi tillslut stopp på flödet.
Men, jag är attans nöjd med slutresultatet trots allt =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar