Sidor

lördag 29 december 2012

Nya förutsättningar...

Tjingeling i stugan gott folk. 
Hoppas ni har det bra där ute och njuter för fullt av ledigheten.
Snart påbörjas det nya året och det känns som att 2012 for förbi i en väldig fart. Vi har hunnit med mycket men ibland hade jag önskat att vi kunnat klona oss, speciellt när det kommer till renoveringen av vår lilla torp.
Det här året har vårt måtto varit "förändringarnas år"... 2013 kommer bli "genomförandets år"... året då vi ska ta tag i saker som blivit liggandes, önskningar som inte blivit uppfyllda osv.

Min personliga lista ser ut som följer:
1. Ta sånglektioner
2. Lancera vår site "Made by Mary" (smycken)
3. Ge mig själv en smidig kropp
4. Ha en utställning till senhösten (målningar)


Detta är vad jag ska jobba på, sånt som ger mig energi och som jag tycker är kul... och där har vi själva essensen... det ska vara kul. OM jag i slutet av året inte lyckats uppfylla någon av punkterna ovan kommer jag absolut inte ge mig själv dåligt samvete för det utan snarare ta med mig "punkten" över till nästa år, om den nu är värd att spara =)

Har ni några önskningar/mål/planer inför 2013?

2 kommentarer:

  1. Att min familj kom och hälsade på mig i Australien. Gott nytt år från Lillasyster. <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååå sötkorvan... älskar dig min fina syster =)

      Radera