Sidor

torsdag 17 januari 2013

Ditten och datten...

Hittade ett nyhetsbrev från Bubbleroom i min inbox med tips på hur man kunde måla naglarna fräckt genom att måla lager på lager med vanligt lack och glitterlack. Gillade kombinationen så det här måste jag testa =)


I morgon ska jag till optikern igen, behöver justera styrkan på linserna lite och som det ser ut nu så har mina ögon fixat det bra.
Sen har jag bokat tid hos min stylist (låter liite coolare än frisörska), fick en tid vecka 6 redan (bra med tanke på att hon brukar vara uppbokad månader i förväg). 
Så nu ska det nog bli ordning på håret också =)

På eftermiddagen ska jag sen möta upp AM för lite tjejmys med några glas vin, ska försöka dokumentera var vi hamnar under kvällen.


1 kommentar:

  1. Härliga naglar! Jo jag var på Post igår, synd att jag inte såg dig, kram

    SvaraRadera