Sidor

fredag 11 januari 2013

Ljusare tider...

Gissa vad jag har gjort i kväll... kan ni tänka er... jag har målat =)
Kontoret är färdigt, tror vi... återstår att se i morgon när vi kan se rummet i dagsljus. Nu återstår det att måla klart det där skåpet som vi hittade nere i källaren. Första lagret färg är på, helt otroligt men det tog 2 timmar att måla allt... hade inte riktigt räknat med det... när jag kliver upp i morgon ska nästa lager på, förhoppningsvis hinner detta torka till kvällen och då är det bara till att ställa in alla grejer igen på vårt fina kontor =)

Nog om det, jag vet att vi går mot ljusare tider men det känns som att det går väldigt långsamt. Vid 1530 idag satt jag och kikade på denna ljuvliga solnedgång... men det är liite för tidigt tycker jag nog allt.
Jag vill ha mer ljus nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar