Sidor

måndag 7 januari 2013

OMG...

Idag har jag varit hos optikern och skaffat nya linser. Ska bli spännande att se hur mina ögon fixar dessa, jag har haft linser tidigare men för ett år sedan fick jag en allergisk reaktion och har bara använt glasögon efter det. Men det är inte speciellt behändigt med glasögon när man ska åka skidor så nu ska jag testa igen. 

Efter det gick vi till färgbutiken för att plocka upp färg till väggarna på kontoret. När PG kom hem satte han igång med att slipa alla skarvar och hål som vi fyllde igen igår. Alltså ärligt talat, vi stängde dörren men det var ändå fullt med damm i hela hallen... och PG såg ut som en snögubbe när han kom ut. Min garderob, full med kläder, finns här inne och jag tejpade dörren väl men jag har en känsla av att den ändå kommer vara full med spackeldamm... =(

Imorgon blir det till att tvätta av väggarna och sen måla första lagret färg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar