Sidor

måndag 18 februari 2013

Goomöraaa alla....

Ännu en måndag och därmed en ny vecka, undra vad för spännande saker som ska rymmas inom de här sju dagarna =)

Är liite rädd att öppna min jobbmail idag, jag tenderar av någon anledning att få stora mängder mail om både ditten och datten... men "bee brave"... inget ska stoppa mig den här veckan heller.

Tänk jag tycker de här månaderna fram till sommaren går så fasligt fort, man blinkar till och så har januari och februari passerat. Fattar ni bara 27 veckor kvar till sommarsemestern (och då ska vi bygga på lilla torpet igen)... ja ja det kanske ser mycket ut när man skriver ut det så här men jag lovar... swish så är vi där.

Njut av dagen mina vänner!

Så här fick det bli idag,  lite lagom ledigt liksom =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar