Sidor

lördag 23 februari 2013

Lunch & Shopping...

God kväll i stugorna där ute =)

Sitter ni som jag klistrade framför melodifestivalen? Än är det ju några artister kvar som ska sjunga men jädrans vad bra Robin var, vilken röst den killen har. Ulrik är ju super han med faktiskt...  Där tror jag helt klart vi har två vinnare.

Idag har jag ätit världens godaste sushi, verkligen. Jag kommer inte ihåg vad stället heter med det ligger på Drottninggatan vid Naturkompaniet... de har ett rullband som man får plocka bitar från... ååå vad smaskigt det var.

Sen blev det ju lite shopping också, fast inte till mig... idag har jag agerat personal shopper åt min fina vän Å... hittade en blus som var så ljuvlig och om ni kikar riktigt noga på bilden ser ni att det här och var finns rosa små hjärtan i mönstret... sååå fin och jag vet att hon kommer se ljuvlig ut i den... =)

Njut nu av kvällen mina fina.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar