Sidor

fredag 8 februari 2013

Pirrigt...

PG fick jobbet, på måndag far han till Oslo där han kommer vara stationerad 5 dagar i veckan i 6 månader. 
Just nu känns det lite pirrigt... under de 17 år vi varit tillsammans har han alltid funnits där vid min sida... haha nu låter det som att han ska lämna mig... töntiga jag... nejdå... vad jag menar är att det kommer kännas tomt här hemma utan honom och om jag ska vara ärlig är jag nog mest orolig för att jag inte ska kunna hantera all jädrans teknik vi har men som jag nu måste kunna bemästra.

Nåväl, vet ni vad jag har gjort idag... jorå... jag har varit hos frisören. Först krängde hon på den fina "kondomen" och sen lite lila gojs... hur blev det då, jo jag får visa er en bild imorgon men kan säga redan nu att det blev alldeles för ljust. Jag gillade min mörkblonda kalufs (vissa skulle nog dock kalla den råttfärgad) men det blev nog ett litet missförstånd mellan oss för hela håret blev ljusblont...

Som sagt, jag får visa er imorgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar